مدل لباس-مدل مانتو-مدل آرایش-اخبار-اس ام اس

جدیدترین مدل ها و اخبار روز بازیگران و سریال ها را در این وبلاگ ببینید

مدل لباس-مدل مانتو-مدل آرایش-اخبار-اس ام اس

جدیدترین مدل ها و اخبار روز بازیگران و سریال ها را در این وبلاگ ببینید

10 نمونه تزیین اتاق خواب فوق العاده

در تزیین اتاق خواب خود را با دیدن این عکس های زیبا تجدید نظر کنید

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (1).jpg

تزیین اتاق خواب ساده خواهد بود اگر با بهترین رنگ های الهام گرفته شده از طبیعت اتاق خواب زیبای خود را طراحی کنید . طلایی، پرتقالی و قرمز همه با هم یکپارچه می شوند برای ایجاد یک دکوراسیون اتاق خواب بی عیب و نقص و گرم. این که آیا شما از آنها در تختخواب یا پنجره استفاده می کنید فرقی نمی کند ، این رنگ های گرم هر فضای استانداردی را به یک فضای سطح بعدی شده تبدیل می کند که باعث می شود بهتر تر از همیشه لذت ببرید.

  
 

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (8).jpg

یکی از ساده ترین راه های انتقال حس بودن در یک فضای بی نقص،استفاده از یکسری وسایا تزئینی خیلی خاص و کمتر استفاده شده است، به خصوص اگر فقط روی یک یا دو قطعه تزئینی تمرکز کنید. از تخت خواب شروع کنید. به عکس بالا نگاه کنید که چطور تلفیق رنگ ها یک نگاه نرم، راحت و دلنشین را به ارمغان آورده است.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (9).jpg

در حالیکه ملافه های سفید در اکثر مواقع استفاده می شود اما. دو یا سه ردیف مختلف پارچه ای رنگی و رنگی روی تخت برای ایجاد یک زیبایی شناسی کم نظیر بسیار تاثیرگذار است. با نگاه کردن به این عکس زیبا نکات فراوانی برای تزیین اتاق خواب می آموزید،فصل قرار گرفتن یک فرش عتیقه زیبا در کف ،ملافه طرح قدیمی و الهام گرفته شده از پارچه های اسلامیاستفاده از چوب در دکوراسیون اتاق خواب.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (4).jpg

یک محیط باکلاس با کمک برخی از نورپردازهای هوشمندانه به راحتی قابل دستیابی است. از روشنایی سربار یا لامپهای خشن دیگر اجتناب کنید ، مطمئن باشید که گزینه دیگری برای این لامپ ها وجود دارد، مانند این چراغ لنزی لمسی، که مقدار مطلوب نور نرم را تولید می کند. مطمئنا، ملافه های راحت و عناصر گرم کننده در دکوراسیون اتاق خواب مهم هستند.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (2).jpg

 پوست گوسفند  و یا پوست حیوانات مصنوعی دیگر محیط اتاق خواب را به یک محیط گرم و آرامش بخشتبدیل می کند که ترک آن سخت خواهد بود. فقط آنها را بر روی تخت، کف و یا بر روی هر بخش دیگر از مبلمان که نیاز به زیباسازی و تزیین دارد قرار دهید.استفاده از پالت های رنگی خنثی نیز به بهتر دیده شدن این وسایل تزیینی در اتاق خواب کمک می کند.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (3).jpg

استفاده از یک روتختی زیبا با طرح پوست بوفالو و آیتم های تزیینی اقوام سرخ پوست می تواند یک ایده فوق العاده شیک برای تزیین اتاق خواب شما باشد.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (10).jpg

با انتخاب رنگ ها، بافت ها و موادی که در تمام راههای درست نمایان می شود، گرما را به هر اتاق خواب اضافه کنید. یک فرش لهستانی با سایه های مختلف نارنجی و قرمز یک فاکتور راحت برای انتقال حس گرما به اتاق است. در این اتاق همینطور یک سبد برای نگهداشتن پتو های اضافی و یک میز کوچک که در آن می توان کتاب قرار داد و یک فنجان گرم روی آن وجود دارد برای گذراندن یک خواب شیرین در رختخواب.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (7).jpg

استفاده درست از رنگ ها و بافت ها می تواند شگفتی ها را برای هر فضا انجام دهد. مثل اضافه کردن این بالش های مخمل زیبا و خواب دار. بالش ها راه اصلی برای ایجاد یک دکور اتاق خواب زیبا با الهام از طبیعت است.

10-specimen-decorating-a-wonderful-bedroom (5).jpg

دیوار اتاق خواب خود را با سنگ های تزیینی غیرعادی کنید،کاغذ دیواری های 3بعدی گزینه دیگری برای انجام این کار است.تره کردن محیط اطراف تخت خواب و استفاده از یک روتختی پشمالو و سفید یک حس امنیت و گرما به انسان می بخشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.