مدل لباس-مدل مانتو-مدل آرایش-اخبار-اس ام اس

جدیدترین مدل ها و اخبار روز بازیگران و سریال ها را در این وبلاگ ببینید

مدل لباس-مدل مانتو-مدل آرایش-اخبار-اس ام اس

جدیدترین مدل ها و اخبار روز بازیگران و سریال ها را در این وبلاگ ببینید

عکس های جدید شبنم قلی خانی در استرالیا

 عکس های زیبا شبنم قلی خانیبه همراه خانواده در استرالیا

shabnam-gholikhani- (9)

  • شبنم قلی‌خانی در ۱۹ آبان ۱۳۵۶ در تهران زاده‌شد.شبنم فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغازنمود. او موردتوجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. او نقش مریم، مادر عیسی مسیح را در این فیلم سینمایی ایفاکرد.

Shabnam-Gholikhani (3)

  • او در نخستین مجموعهٔ تلویزیونی خود به نام اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی درخشید. در سال ۲۰۰۵، شبنم نخستین اثر خود به نام حقیقت یک دست‌فروش را که یک فیلم مستند بود، کارگردانی‌کرد و وارد عرصهٔ کارگردانی شد. او تاکنون چندین فیلم مستند و کوتاه و یک فیلم انیمیشن را کارگردانی کرده‌است.شبنم یک سال بعد در مجموعهٔ تلویزیونی سال‌های برف و بنفشه که از کانال‌های اروپا، آمریکا و آسیا پخش‌شد، ایفای نقش کرد. او به زودی با علیرضا افخمی آشناشد و در دو مجموعهٔ تلویزیونیپنجمین خورشید و پنج کیلومتر تا بهشت به کارگردانی وی درخشید. او به فاز دوم مجموعهٔ تلویزیونی سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی پیوست و در این نقش نیز ایفای نقش کرد. پنج‌شنبهٔ آخر ماه واپسین کار شبنم قلی‌خانی است که در سال ۱۳۹۰ ساخته‌شد. او هم‌چنین دارای چندین جایزه و تقدیرنامه از جشنواره‌های مختلف است.او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول‌شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. چندی پس از آن، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم‌اکنون فارغ‌التحصیل شده‌است. او از سال ۲۰۰۴ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می‌پرداخت. وی هم‌چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می‌کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال ۲۰۰۰ از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت‌کرد. او به علت کار شخصی همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکترای رشته کارگردانی تئاتر از ابتدای سال 92 به استرالیا نقل مکان کرده است.
 

Shabnam-Gholikhani (4)

وبسایت شیک پارس-بیوگرافی-عکس های بازیگران

Shabnam-Gholikhani (2)

وبسایت شیک پارس-اخبار هنرمندان

shabnam-gholikhani- (8)

وبسایت شیک پارس-عکس های عاشقانه

Shabnam-Gholikhani (1)

  • گوفتگوی شبنم قلی خانی با تی وی پلاس به مناسبت روز مادر 

shabnam-gholikhani- (22)

  • دون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.

shabnam-gholikhani- (4)

shabnam-gholikhani- (5)

shabnam-gholikhani- (6)

shabnam-gholikhani- (7)

  •  گفتگو شبنم قلی خانی با خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان
  • با توجه به اینکه یکی از بازیگران مورد علاقه تلویزیون بودی، نترسیدی که این دوری از فضای بازیگری باعث فراموش شدنت شود؟
  • تنها مسئله ای که نسبت به آن نگران نبودم، همین موضوع بود. فکر می کنم اینکه انسان برود و با دست پر باز گردد خیلی بهتر از آن است که مدام در معرض دید باشد و خودش را تکرار کند. فکر می کنم بد نیست گاهی انسان به خودش این فرصت را بدهد تا به روزتر شود و در نهایت با تجربه و آگاهی بیشتر به چرخه فعالیت باز گردد.از طرفی در طول این سال ها بازیگران زیادی بوده اند که مدت زیادی از بازیگری فاصله گرفتند و وقتی قصد بازگشت دوباره به این حرفه را داشتند، نه تنها فراموشنشده اند، بلکه با آغوش باز مخاطب مواجه شده اند. مثلاً وقتی با خان گلچین در این مورد صحبت می کردم، ایشان می گفتند ۹ سال هیچ فعالیتی در زمینه بازیگری نداشتم و بدون هیچ مشکلی دوباره به این حرفه بازگشتم، یا خانم رزیتا غفاری که سه سال در خارج از کشور زندگی می کردند، در این مورد می گفتند دقیقاً سه روز بعد از اینکه به ایران بازگشتم، با من تماس گرفتند و قرارداد کار جدیدم را امضا کردم.
  shabnam-gholikhani- (16)

shabnam-gholikhani- (17)

shabnam-gholikhani- (18)

shabnam-gholikhani- (11)

  • حتی با توجه به حال و روز بی رمق سینما و تلویزیون هم نگران فراموشی نیستید؟
  • نمی دانم تا وقتی که به ایران باز می گردم چه شرایطی در سینما و تلویزیون به وجود خواهد آمد اما با توجه به کارهای پخش نشده ای که از من وجود دارد، فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد. از طرفی بخشی از اتفاقات زندگی به تصمیم خود انسان بستگی ندارد و گاهی مجبوری که از یک سری مسائل فاصله بگیری! من اصلاً دوست نداشتم ایران را ترک کنم اما خب به دلیل شغل همسرم این اتفاق افتاد و من هم از این فرصت استفاده کردم و به تحصیل در رشته مورد علاقه ام پرداختم تا انشاءالله با دستی پر به کشورم باز گردم.
 

shabnam-gholikhani- (2)

shabnam-gholikhani- (9)

shabnam-gholikhani- (10)

  • ممکن است که قید بازیگری را بزنید و برای همیشه در استرالیا بمانید؟نه، اصلاً! فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد و تصمیم دارم بلافاصله بعد از اتمام تحصیلم، به ایران بازگردم و در کنار مردم خوب و مهربان کشورم زندگی کنم.

shabnam-gholikhani- (14)

  • شبنم قلی خانی در کنار همسر و فرزند دلبندشان 

shabnam-gholikhani- (19)

shabnam-gholikhani- (21)

  • شبنم قلی خانی سال نو را در کنار خانواده خود در ایران سپری نمودند

shabnam-gholikhani- (12)

shabnam-gholikhani- (20)

 shabnam-gholikhani- (13)

  • ایشان با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود این شعر زیبا را برای هواداران خود نوشتند.
  • هفته خوبی رو شروع کنید ...
    حضرت حافظ می فرماید:
    ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی
    از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی
    به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی
    به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

12905179_1700008040280260_1652167425_n  
  • شبنم قلی‌خانی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان یکی از سفیران محیط زیست در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز انتخاب شد. 
    شبنم قلی‌خانی در ارتباط با حفظ محیط‌ زیست گفت: مادر همه ما طبیعت است. دخترکم، او قصه اصلی را برایمان می‌گوید، قصه پاکی و تمیزی را، قصه زندگی سالم را. دخترکم پلک‌هایش سنگین شده، او خواب می‌بیند و من قرار است خواب‌های او را ببافم.
    حیف است اقلیم‌های ما تغییر کند. با استفاده بی‌رویه از مواد آلاینده، رشد جمعیت و افزایش ماشین‌آلات که همگی باعث افزایش گرمای زمین می‌شوند به مرور باعث تغییر اقلیم‌ها می‌شوند و آن‌وقت کمی دیر است. بیایید تا قبل از آنکه دیر شود به فکر طبیعت، این موهبت خداوندی باشیم.
    منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

عکس-شبنم-قلی-خانی-و-همسرش-2

برای این بازیگر خوب سینمای کشورمون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنیم.

و امیدواریم هرچه زودتر با اتمام تحصیلاتشان از سفر بازگردند تا دوباره شاهد نقش آفرینی این بانوی خوب کشورمان باشیم


زیباترین و جذاب ترین مناطق گردشگری ایران

زیباترین مناطق گردشگردی ایرن را مشاهده کنید

لاله واژکون دره بید-مای کوئین (5)

  • دره‌بید (یا دره بید) روستایی است در شهرستان فریدن، مرکزی با جمعیت بیش از ۱۵۰۰ نفر.[۲] نام روستا برگرفته از درخت‌های وحشی بید است که روستا را دربرگرفته بوده است. این روستا برای دشت لاله‌های واژگونش، به ویژه در اردیبهشت ماه مقصد بسیاری از طبیعت‌گردان و گردشگران و میزبان جشنواره لاله‌های واژگون است.

لاله واژکون دره بید-مای کوئین (4)

لاله واژکون دره بید-مای کوئین (2)

لاله واژکون دره بید-مای کوئین (3)

دره بید-myqueen.ir (14)

دره بید-myqueen.ir (15)

  • خب یکم راجب لاله های واژگون صحبت کنیم:
 
  • لالهٔ واژگون با نام علمی "Fritillaria" نام یک سرده از راستهٔ سوسن‌سانان است.
  • عمر این گیاه بسیار کوتاه است. گل‌دهی آن از اوایل اردیبهشت آغاز می‌شود و در فصل بارش پایان می‌یابد. لالهٔ واژگون از گیاهان علفی پیازدار و چندساله است که تا کنون ۱۵ گونهٔ آن در ایران شناسایی شده است. گونهٔ زرد کم‌رنگ متمایل به لیمویی این گل‌ها موسوم به لاله زاگرسی بین ۵۰ تا ۸۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد.پیاز این گیاه به علت وجود موادی موسوم به آلکالوئیدهای ایمپریسین و فرتیسین مسکن درد است.تاکنون شصت گونه از از این گیاه شناخته شده است. پیاز آن به صورت یک غدهٔ متورم، گوشت‌دار بوده و دارای مقدار زیادی نشاسته و چندین عامل دارویی است و اگر تازه باشد، سمی بوده و قابل خوردن نیست، ولی درچین سمیت آن را گرفته و در آشپزی از آن استفاده می‌کنند.
  • دشت‌های لاله واژگون در ایران

    • دشت لاله‌های واژگون در استان چهارمحال و بختیاری مشهورترین دشت لالهٔ ایران است که در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت به گل می‌نشیند. گونه‌ای از لالهٔ واژگون که در این دشت می‌روید، بسیار نادر است و در یک اثر طبیعی ملی به شمار می‌آید. دشت لاله‌های واژگون یورتیچه در دامنه کوه جهان بین هفشجان نیز از دیگر نمونه‌های این اثر در استان چهارمحال و بختیاری است.
    • دشت لاله‌های واژگون فریدون‌شهر در شهرستان فریدون‌شهر در غرب استان اصفهان
    • دشت لاله‌های واژگون دره‌بید در شهرستان فریدن در غرب استان اصفهان
    • دشت لاله‌های واژگون گلستان‌کوه در شهرستان خوانسار در غرب استان اصفهان

دره بید-myqueen.ir (16)

لاله واژکون دره بید-مای کوئین (1)

لاله واژکون دره بید-مای کوئین (6)

دره بید-myqueen.ir (9)

دره بید-myqueen.ir (2)

  • این ناحیه مراتع نزدیک به روستایی ست به همین نام از توابع فریدن. از سه راهی دامنه که به سمت خوانسار حرکت کنید قبل از منطقه معروف گلستان کوه جاده فرعی این روستاست. از روستا تا آلاچیقهای تعبیه شد یک راه خاکی و سنگلاخی پر شیب است که می تواند به خودرو شما(اگر مناسب نباشد) آسیب وارد کند. در محلی مناسب سکوها و آلاچیق ها کنار درختان بید قرار دارند و امکاناتی همچون سکوهای کباب پزی و سرویس های بهداشتی هم موجود است. در اوایل اردیبهشت این منطقه غرق در گلهای لاله واژگون است.این گل ها از گونه های بسیار آسیب پذیر طبیعتند و کندن حتی یک شاخه از آنها به محیط زیست آسیب می رساند.در ضمن این گل ها مدت کوتاهی بعد از چیده شدن از بین می روند. زمان بازدید از این بهشت کوچک از اواخر فروردین تا اوایل تابستان است.البته در اوایل بهار سرسبزی بیشتری دارد و لاله های واژگون هم در آن زمان می رویند. این ناحیه چراگاه گله های گوسفند است و گاهی روبه روشدن با سگهای گله می تواند خطرناک باشد.

دره بید-myqueen.ir (7)

دره بید-myqueen.ir (6)

  • روستای دره بید مردمی دارد نجیب ,مومن , انقلابی وشهید پروروقانع در منطقه ای سر سبز و سر افراز و گلباران در بهار لاله های واژگون که در دل کوهای سر به فلک کشیده این آب وخاک اجدادی سرخ می زند وتا چشم کار می کند گل ولاله وسرخی است که سرخی به مانند خون هزاران شهید که جان با ارزش خودرا برای ما فدا نمودند که در این مرحله از زمان ما بتوانیم در صلح وآرامش با برگزاری چنین جشنواره ای از طبیعت زیبای خداوندی لذت ببریم و با برگزاری چنین مراسمی یادشان را گرامی بداریم.

شما میتوانید مکان این روستا را ار google maps در کادر زیر ببینید

  • ازجمله چشمه هایی که در این دشت روان است می توان به چشمه سفید ,چشمه روغنی وچشمه آقاخان و... ,که آب زلال آن هر رهگذری را به وجد می آورد و او را خنک و خستگی را از وی می رهاند. پس این محیط امن و قشنگ و آرام و روزی دهنده را باید پاس بداریم و خرابش نکنیم و باید برای آیندگانمان نگه داریم همان گونه که گذشتگانمان برایمان نگه داشتند. و اما امروز ما جوانان این خطه از ایران اسلامی می توانیم با کاشت و داشت گیاهان دارویی که خداوند در اختیار ما گذاشته است اشتغال ایجاد کنیم .

دره بید-myqueen.ir (5)

از این پس بخاطر فرارسیدن بهار زیبایی ها و زنده شدن طبیعت سعی میکنیم هرروز یکی از مناطق زیبا و بکر کشور عزیزمون ایران رو براتون تو سایت معرفی کنیم

این گونه اطلاعات در سایت های مختلف زیاد هست ولی خب ما سعی داریم با کنار هم گذاشتن اونها

اطلاعات کاملی در اختیار کاربران عزیز  قرار بدیم

امیدواریم بتونیم با این کار سهم هرچند اندکی از شناسایی و معرفی مناطق بی پایان و بی نظیر کشور عزیزمون ایران رو

برعهده بگیریم.

منبع وب سایت مای کوئین


بکرترین مناطق گردشگری ایران (2)-روستای کندوان